morgon+fika?

Godmorgon!!!! Klockan är snart halv nio och jag är hemma för att äta frukost. Har jobbat ett tag, sen gick jag hem till Chaki en snabbis och sov lite, sen skulle han till skolan och fråga ifall jag ville ligga kvar och sova.. Men kände mig hungrig så jag tänkte att det var lika bra att cykla hem och äta frukost hemma.. Han har inte världens bästa smak när det gäller frukost. hihihi :P <3 I eftermiddag ska jag träffa Ida. Kuuuul! Var några dagar sen sist. Alltid mysigt med eftermiddagsfika in da city!


Såhär såg det ut sist när jag fikade med Ida!



jubjub.

Kommentarer
Postat av: mams

Det ser härligt ut där i gröngräset

2010-10-18 @ 14:49:53
Postat av: mams

oj skrev visst under fel bild

2010-10-18 @ 14:51:04
Postat av: niwatorii

haha, ja jag tänkte väl! :)

2010-10-21 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0