En helt ny morgon.

åh, visst är det mysigt med mornar? Speciellt när man har balkongdörren öppen och man hör hur någon som, tidigt, har börjat arbeta.. Kanske en byggjobbare som inte väsnas allt för mycket, eller en sopåkare.. Himla mysigt tycker jag.

Snart ska jag gå till Ida, som bjuder på frukost. Ska bli jättegott. Börjar bli sugen nu, har bara druckit ett glas juice.. Ska börja gå om en kvart tänkte jag..
Senare idag ska jag till friskis och träna, men bara lite. Känner inte alls för det idag egentligen, och det var heller inte meningen att jag skulle göra det idag.. För jag joggade 4km igår morse. Men eftersom Ezzy frågade mig igårkväll, kunde jag inte säga nej bara sådär.. Det känns lite småtaskigt såhär i början.. Aja, jag går väl lite på bandet, behöver inte överanstränga mig!

Senare ikväll ska jag sjunga i Gospelkör. Ska i alla fall se om det är något för mig. Det är Thomas, min sånglärare, som har hand om det.. Jag tänkte att det kunde vara lite spännande då. Men vi får se om jag gillar det..

Nej, nu måste jag dra mig! Hörs
hejsvej..

ps. måste visa en bild på en väska jag vill vill ha. ds.


Kommentarer
Postat av: mams

skriver kommentaren lite sent men jag vet att du klarade jobbet jättefint

2010-10-18 @ 16:06:07
Postat av: Markjuni

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-11-14 @ 11:40:21
URL: http://markjuni.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0