Fredagsmiddag

Godkväll, var som sagt och tränade ikväll med Ida. Eller vi var rättare sagt på Afrodans. Hur roligt som helst! Man kände sig helt varm och glad inombords. Underbart. Lätt att jag tänker köpa mig ett 10kort och gå varje fredag.

Till middag lagade mamma en god fransk rätt, ur min nya franska kokbok..
Smördegsrulle med tonfiskfyllning
Omg, sååå gott..

Nu såhär sent på kvällen var jag och tog hand om Chaki en liten stund. Hans medicin var slut så mami och jag åkte dit.. Han fick lite annat smått och gott också.. Och jag fixade jordgubbste till honom.. Han var så varm och förkyld, men ändå så underbart söt. Ville bara stanna där och äta upp honom. Nu är jag hemma igen, och snart ska jag och mami åka iväg igen, för att hämta Esmeralda som är på filmkväll..

här är den underbara middagen..


godnatt, jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0