Fruktdagen.

Nu är det återigen måndag, vilket innebär ny och fräsch frukt till varje arbetsplats jag är på. Så jag kan i princip
smaska runt hela arbetsdagen, tills jag är helt full i magen. Vilket rim.
Såhär såg det till exempel ut på IF-Metall idag!




Nu har jag precis duschat och gjort mig klar, för snart ska jag träffa Ida. Vi ska åka till Höganäs, för i em ska vi träffa hennes mormor och morfar. Men först blir det fika på kankboden och kanske en sväng på Loppan. Så nu ska jag ta fram mina småslantar. Vi hörs säkert senare.

   

jubjub.


Kommentarer
Postat av: mams

Hej sötis! Gullig som alltid

2010-10-18 @ 15:06:44
Postat av: mams

Vilka frukter man blir riktigt sugen

2010-10-18 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0