Gårdagens händelser, och dagens planer.

Igår var det dags för tjejklubbens andra träff, och det var jag som höll i det. Kvällens tema var Frankrike och här kommer bilder från den lyckade kvällen.


Tjejerna fick stiga på under ljudet av Fransk musik.


Jag hade lagat svamprisotto! Mycket franskt.


Efter maten var det dags för Eifeltornstävlingen.


De fick Fem minuter på sig att bygga det snyggaste Eifeltornet.


Ida vann förstapris, Ezzy andrapris och Verisen tredjepris.


Förstapris var en retro handduk, och tablettask.


Andrapris var ett uggleblock och tablettask.


Tredjepris var hjärtnäsdukar och tablettask. :)




Till efterrätt åt vi ost och kex!


mmm!


Kvällen avslutade vi med godis, som vi gick och köpte...


och alfapet.


Jag vann den engelska omgången, Ida vann den svenska.

Tack tjejer för en supertrevlig kväll!



ps. nu ska jag, mam, pap, ezzy till mölle för lunch.


Kommentarer
Postat av: mams

Verkar varit en jättetrevlig kväll!

2010-10-18 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0