Göteborg.

Hola! igen, förra helgen besökte jag min sweetkompis Emelie i Göteborg där hon bosatt sig med sin kille Dissy! Jag åkte upp så att jag var hemma hos dem efter 18 nån gång. Sen kom Lukaz dit någon timme senare. Vi chillidillade med snacks och musik i hur många timmar som helst. Vid 12tiden stack vi in till stan och gick in på nåt ställe som hette Rock Baren, men alla ( mest jag och emelie) var skittrötta så vi åt lite och sen stack vi hem igen.. Tror vi somnade framåt 4. Nästa dag sov vi till typ kavrt i 12. Dizzy stack till jobbet medan jag, imo och lukaz fixade oss för att dra in till stan. Ungefär fyra åkte jag och Lukaz hem igen. Herregud vilken myshelg. Riktigt kul ♥




hope u liked the small cell-phonepics. jubjub


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0