Göteborg

Hejsan svejsan..

Jag är påväg att bli sjuk, eller så är jag bara trött efter den långa veckan.. Tror nog både och. Min helg kommer bli rolig i alla fall. Hoppas jag på. Ska snart sätta mig på ett tåg mot Göteborg. Ska hälsa på Emelie som flyttat dit. Hon och hennes kille ska ha inflyttningsfest. Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Vet inte när det sist var faktiskt. Nån gång i somras. Typ Juli ungefär. Imorgon åker jag hem vid 12tiden, så jag är hemma vid 2. Vid 4 ska jag fika med Verisen, jätte längesen jag träffade henne.. Min kära syster. Vi har båda varit på olika äventyr kan man väl säga, så det har inte hunnits med. Och lite lite senare ska jag till älskling. God, kan inte vara utan honom mer än ett dygn, sen blir det alldeles för jobbigt.. Nej nu måste jag dra vidare.. Ska ta en fika med mami och sådär innan jag åker.

jubjub, see u.


Kommentarer
Postat av: Vera

Ja, mitt hjärtegryn det kan man lugnt säga. Ska bli fint att se dig igen. Ta med Essy om hon inte har något annat för sig. Puss!

2010-09-17 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0