JOBBBB

Hurra! Jag har fått jobb! :D
äntligen... och såhär ligger det till.
Pappa ringde till ett städföretag förra veckan,
där han känner chefen.. Han frågade ifall det fanns något jobb för mig..
Hon berättade att det just hade fått in lite nya medarbetare, men hon lovade att återkomma få fort de behövde någon. Och idag ringde hon!!!! Hon berättade att det var en tjej som skulle opereras den 15 september, och att hon kommer vara borta ungefär en månad.. Så hon frågade ifall jag var intresserad av hennes plats! OM JAG VAR? haha, och det är heltid också.. 8 timmar + lunch osv.. Vet inte något om några arbetstider än och sådär.. Men ska ringa henne nästa vecka. :)

En annan trevlig sak var att jag fick svar på köraudition från Landskrona som jag var på förra veckan.
Och jag är antagen!!

Såhär stod det i mailet: 

Du är antagen i  vokalensemblen.
Du gjorde ett bra prov. Du har ett bra röstmaterial och bra gehör.
Du bör arbeta lite med din stödteknik och vara aktivare i kroppen när du sjunger.
Bli inte för stilberoende i pop-soul genren.  Lär dig mer notläsning!
Vi ses på måndag den 6 sept.  kl, 19.00 i körsalen Landkrona församlingshem.
Välkommen i ensemblen!

Den tjocka meningen förstår jag mig däremot inte på.. Jag sjunger nästan aldrig pop-soul.
De måste ha förväxlat mig med någon.. :s haha, aja, jag är antagen ialla fall.!!!! :D

jubjub.


Kommentarer
Postat av: Vera

JAjajajajaaaaa!!!!! Grattis till jobbet min lilla sångfågel. Så himla kul dubbelt upp. När man minst anar det, precis som med kärleken ;-) Hihi. Vi ses!! Puss!

2010-09-02 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0