Lördag

Hej! Då var det lördag och jag är väldigt trött. Vilket inte känns så bra. skulle kunna somna vilken sekund som helst om jag bara la mig ner. men detta ska inte få förstöra min kväll. Jag ska nämligen snart gå hem till Veronica, och där ska vi äta lite middag och sådär :) Ska bli mysigt. Sisternight! Igår hyrde jag och Chakis två filmer. Deadline och Terminator Salvation. Båda var ganska underliga. Chaki gillade TS, han valde den.. Jag tyckte den var en aning för hysterisk. Kanske bara för att jag var så trött då också, och höll på att somna varenda sekund. Deadline var bara en vanlig skräckfilm, bra spänning, men lite äcklig. hihi.

Aja, see yoo laterrrr. jubjub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0