Om jag uppskattar helgen? OM jag gör.

Hej, hej och hej.. och lite till hej. Idag är det fredag och även dagen då jag verkligen orkade blogga. Har orkat men ändå inte.. Går upp ungefär halv fem varje morgon och jag sover med min älskade fästman varje natt.. och jag menar vem vill sova när man är med en så pluddig männsika liksom, ehh, inte jag.. inte inte. Men idag är det fredag och jag kan sova lite längre imorgon.. Så när han slutat jobba, ska jag möta honom, sen har jag planerat att vi ska hyra någon, några filmer och dricka jordgubbs te hela natten.. :) ungefär.

Har tagit lite urtrista bilder på mitt jobb so jag vill visa er.. ♥


Hur urtrist är inte min utsikt varje dag? haha, nejdå,jag tycker om mitt jobb ;)

kommer en update om Göteborg snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0