Pyssla.

Idag är det storebrors födelsedag. Han fyller 29 år! Gammal gubbe! haha, nejdå. Vi var där och firade osv. åt en hejdundrans massa kakor.. Bilder kommer imorgon! Ida hade virkat en mini liten prinsesstårta i mint färg.. Och jag blev så himla sugen på att själv lära mig virka. Eller bara allmänt pyssla. Så när jag kom hem virkade jag några luftmaskar för det var det enda jag klarade av. Men det blev lite fint. Ett lila armband liksom :)



Lånade det fina nagellacket av Ida.. Måste köpa ett eget!

ps. Ida, Vera, sugna på pysseldag kanske?

nu ska jag snart till min babi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyssel gillas. Måste bara skaffa lite mer garn. I höst blir det Virkning! Har några idéer. Kram.

2010-09-26 @ 21:20:38
Postat av: Vera

Ja, gärna pysseldag. Jag kan bidra med några limklumpar.. Haha, nejdå, men om ni står för tyger och garn fixar jag kaffet och bullarna :-) Rättvist, inte sant!

2010-09-26 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0