Tomorrow i start my busy life.

Godmiddag, eller vad man ska säga. Träffade Anki, som är min chef. Vi skrev på lite papper osv, och fikade. Himla trevlig prick. Efter det åkte vi ner till stan för att hälsa på tjejen som jag ska vikariera för. Hon var också väldigt trevlig. Vi bestämde att vi börjar klockan 6 imorgon, känns skönt. Hade känts ganska tungt att gå upp klockan 4. Men vi får se, när jag jobbar själv sen kanske jag börjar 5, det beror på hur mycket jag hinner med. Klockan 12 mötte jag upp pappa vid biblan, så käkade vi lunch där. Och när han var tvungen att gå tillbaka till jobbet, hängde jag på tills att det blev dags för mig att gå på sånglektion. Och nu är jag hemma igen, extrem trött. Don´t know why.

Nästa gång blir det lite bilder på min nya topp och schal.
Hej så länge. jubjub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0