At Fritz´s

Är hemma hos Fritz och dricker kaffe. Matte och Husse med Stort M och H kommer hem vid 18 tiden i kväll så jag ska passa på och hänga lite med honom innan dess. Om man kallar dricka ekologiskt kaffe med mellanmjölk och blogga för att umgås. Men jag tror han är ganska lugn med det faktiskt. Han chillar runder, äter lite, gnäller lite, äter och glor på mig, haha så jag tror det rätt okej med honom. Men lite senare idag ska jag träffa mamma, vi ska gå på Hälsomässan som är på Idrottenshus. Spännande. Här får ni två fräscha bilder moi at the moment!
Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Linnea @ lillyzen.blogg.se ♥

Vilken stad bor du i? :D

2011-04-13 @ 19:42:50
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: Niwatorii

Helsingborg :)

2011-04-13 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0