Saknad och längtan

I övermorgon händernågonting mycket spännande! Nämligen den efterlängtade reas till USA, Florida och älskade Eric!!!! LILLEBROOOOR, i miss U so!!!! Ska bli såförbaskat roligt att jag dör när jag tänker på att jag får träffa honom om bara några dagar! Var så sjukt länge sen. Alldeles för länge sen. :( Men eftersom vi ska vara borta i 10 dagar så kommer jag sakna tre (även fler, men mest dessa tre) personer väldigt mycket; Chaki, mamma och Ida! Fy :( Idaumgicks jag med idag. Vi stack till väla och åt lunch och shoppade lite :) Mami ska jag träffa imorgonkväll och Chakibaby är jag med nu. Fast han ligger för tillfället och vilar sitt trötta sinne. Han satt innan och drägglade över mina kakböcker, så jag passade på att baka lite åt honom nu. Ska överraska honom när han vaknar ;) Blev kladdkakemuffins och chokladbollar :)



bilden blev en aning blek, men det är ganska svårt att ta snygga bilder med mobilkameran.

sov gott, puss


Kommentarer
Postat av: Emye.

fint!

2011-05-04 @ 22:01:23
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0