smärta

Satt och sydde in Chakis byxor på maskin idag och då hände en hemsk grej av bara farten! jag SYDDE mig själv i fingret! Rakt igenom nagel och fingret! fy fan vilken smärta, är den enda kommentar jag har. Chaki for bokstavligt ur sin bekväma kolla-på-film-ställning när jag skrek! komiskt nog började jag skratta istället för att gråta! I fortsättningen kommer jag vara mer försiktig kan jag lova!

Har inte tagit några bilder direkt, för det är verkligen inget att se. bara en sprucken nagel och ett litet hål i fingret. Ni får en bild på mig igår kväll istället där jag visar mitt nya linne från h&m.



Just nu är klockan ganska mycket, och enda anledningen till varför jag fortfarande är vaken är för att jag väntar på att Chaki ska komma hit. Han är hemma hos några kompisar och kollar på film, men han lär komma nu snart tror jag. Men jag är så himla trött så det kanske är bäst att jag låser upp ytterdörren så han kommer in ifall jag somnar?! ;)

godnatt i alla fall. puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh jävlar vad ont det måste ha gjort... Det gör ont i mig när jag läser detta. Stackars sweetheart, hoppas det inte gör ont längre <3

2011-04-03 @ 11:18:05
Postat av: niwatorii

Ja fy farao! :( hemskt. Men det gör fortfarande lite ont, fast inte lika farligt längre! <3333

2011-04-03 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0