Två nya favoriter!

Tänkte visa mina nya favorit nagellack! Det ena heter Vintage Mint (färgen säger sig självt) och kommer från IsaDora. Sjukt fint i vår och personligen så tycker jag att det både är sött och coolt!

Det andra har jag glömt namnet på men kommer från MaXFactor och är ett av deras nyaste nagellack. Jag köpte mitt på Kicks för endast 59:- Färgen är lite obestämd och det gillar jag. Rött/rosa/orange, beroende på hur ljust och mörkt det är där du är. Just nu när jag sitter i min ljusa lägenhet så är det väldigt bubbelgum/mörkare rosa. Mycket vackert till våren!


På sista bilden ser nagellacket ut som vilken röd färg som helst. Men låt er inte luras.
Ta en kik på Kicks, så får ni själva se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0