Bilder från mobilen.

Här kommer lite bilder från min mobil :)


Satt hos frisören och skulle tona håret.


Innan toningen kom i, lade hon i en förpigmentering.. Resultatet blev detta.


Resultatet! Älskar det!


Eric och jag såg roxette i Götet, hur underbart som helst ♥


Hängde med mami och Marcus när de skulle på lunchdate. (det blev Camillas korvkiosk ;))


Hängde med imo som hade tagit sig ner till Helsingborg. Här är vi crazy efter några shots.


Förfestade på Gyllene Prag med Veronica och Eric. (skulle därefter på asiatdisco med min babe.)


fylle-ego.bild.


Mami hjälpte mig att vika strumpor som jag tvättat idag.


Min middag för idag. PANNKAKOR!

did you like them?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0