Malmö...?

Skulle åkt till Malmö med min babe idag.. Eller vi hade ytligt bestämt det. Inte spikat... Så jag stack och jobbade vid halv 6. Skrev ett sms att han skulle smsa mig när han vaknade.. Skrev ytterligare ett sms vid halv 11 då han fortfarande inte hade svarat och när jag kommer hem kvart i 1 ligger han fortfarande och sover. Nu är klockan kvart i 3 och han har ännu inte öppnat ögonen så jag tror bestämt inte att det blir något Malmö denna solskensdag tyvärr. Men vi får se. vi kanske drar dit senare.. vissa affärer stänger ju inte förens klockan 19 och eftersom det är så fint väder så kan man ju vara där även när affärerna inte har öppet längre. Käka glass osv.

Vi Får Se. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0