Spa

Hejsan!

Någon som har varit på spa någon gång och kan dela med sig av den fantastiska upplevelsen? Eller vad vet jag, den kanske inte var på fantastisk.. Den kanske rent ut sagt var fruktansvärd och hemsk? Nej, det tror jag inte.. Men i vilket fall så hade det varit trevligt, för nu är det så jag jag och min kära Chakris ska gå på spa! Han vet inte om något än men han fyller år imorgon och då tänkte jag ge honom en spaupplevelse i present. Hittade en 40minutare på Njuta för 895:-/2pers. Tyckte jag var ett okej pris för två personer. Hade dock kunnat vara en timma åtminstone, men men helt okej.

Detta är behandlingen jag kollat på:

Mizu (vatten) 895 kr
Bada tillsammans i vårt härliga bad med olika sorters vattenmassage. Ni får båda välgörande ansiktsrengöring och lugnande ansiktsmask i badet (40 min).



(http://weheartit.com/entry/13348979) såhär får det gärna se ut! ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, härligt :-) Bästa presenten!

2011-08-24 @ 17:08:18
Postat av: niwatorii

hihi :)

2011-08-25 @ 18:24:03
Postat av: mami

Samma present som jag fick till mim födelsedag 2012 Helt underbart

2012-06-16 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0