Nyårsafton imorgon

Godnattis! Imorgon, eller kanske idag (klockan är 01.15) är det nyårsafton. Har småplaner med Chaki, men vi får se vad som händer. Han har totaldeckat i soffan här bredvid haha :) (inte på fylla då alltså) Kan inte förstå att jag inte somnat för länge sen heller. Har ju snart varit uppe ett dygn.

Iallafall, tänkte lägga upp lite mobilfoton från min vardag senaste tiden. Enjoy!







Fotona är inte riktigt i ordning vad gäller datum och så men det spelar väl inte så stor roll.

1- MysFika med Ida på K&co
2- Musikhögskolan i Malmö när jag var där på kurs
3- Himmlen en morgon från Zoégasfönstret
4- Min lägenhet med julmysbelysning
5- Chakis rum i förrgår med nyinköpta lakan
6- Jag i arbetskläderna haha!
7- sist och sweetigast, Chaki och han sweetheart lillasyster Siman igår

Nu ska jag strax krypa ner i min sweetiga säng och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0