Februari är snart slut. fira med fahlmansfika!

Tänker sätta igång och blogga mer nu efter flytten! Thats it! Slutsnackat om saken. Jag SKA! ;)

Iaf, efter jobbet idag träffade jag Shruti och mamma, vi var duktiga och gick till friskis för en timma i gymmet! Efter det gottade vi oss med en fika på Fahlmans, för min del blev det kaffe och äpplemust, höll på att kräkas tillslut av allt dricka.. Hade nämligen druckit en himlans massa vatten efter träningen också såklart.. Efter den goda fikan, som som sagt slutade i kräkkänslor tog vi en sväng in på H&M. Jag hittade en så så fin kofta som jag köpte, ska visa lite senare!! sjukt sjukt snygg.. Köpte även ett par fina strumpbyxor xom är så tunna att jag inte tillåts använda fören det blir lite mer vår utomhus. Men kanske på en fest?


Fikan på Fahlmans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0