Fredagsmiddag

Äntligen fredagkväll!! Känns skönt att få sova ut en gång för alla, har varit så himla trött hela veckan och igår trodde jag att jag höll på att bli förkyld. Jag var hemma hos Chaki och näsan bara rann och rann och mina ögon var trötta, sen när jag vaknade imorse var jag fortfarande dödenstrött, men inte alls snorig och dann.

Ikväll kommer Chaki hit, eller han kommer när som helst. Vi ska laga mat. mat mat mat, är så hungrig efter träningen.. Har faktiskt smaskat lite godis som pappa tog med sig till mig igår när han kom på besök. En riktig mega påse! I vilket fall så blir kvällens middag; fullkornspasta med tonfisk och tomatröra, Zuccini, avokado, svamp och créme fraiche!!!! Ska bli så gott. Kan inte vänta tills han kommer... Det tar ju ett tag att laga maten också, för bövelen.

Ha en fin fredagskväll.


hade inte sagt nej till middag i new york istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0