hallon, banan, annanas, apelsin

Sitter och äter frukost, trodde enda fram till igår eftermiddag att jag skulle jobba men jag hade tagit fel. Sov hos baby inatt och nu är jag hemma igen eftersom han har gått till skolan. Jag passade på att gå inom konsum på vägen hem, förstår inte att de öppnar redan klockan 7 och stänger så sent som 23?! Jättebra, men jag hade nog själv inte velat jobba där, haha :)

Gjorde en smoothie till frukost.


ca: 2-2½ dl frysta hallon
i stor banan
ca 1-1½ dl annanas/apelsinjuice

mixa med stavmixern. Den blir ganska tjock, och därför äter jag den med sked istället... Så GOTT!

Kommentarer
Postat av: mami

Nyttigt och säkert jättegott

2011-03-03 @ 01:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0