nariga händer och ljuvliga Lund.

Hej! Idag har jag haft en lång dag på jobbet! städade så att händerna torkades bort, iprincip faktiskt. Mina händer blir så torra och nariga när jag jobbar :( Jag använder salva efter jobbet, men det finns ingen idé till att använda det medan jag jobbar för jag har ständigt händerna i vatten. På Zoégas har jag engångshandskar och det är super, men nu när jag är på Frigoscandia så har jag bara tillgång till gummihandskar och de är väldigt obekväma.

Strunt samma, efter jobbet kom mamma till mig och åt lunch på restaurangen som ligger på jobbet. Fisk och potatismos blev det, och ett enormt salladsbord! Så himla himla gott. Höll på att dö av hunger efter jobbet även fast att jag ätit två frukostar!! ;)

Nu ska jag och mamma ner till Lund för promenad, middag och mösterkonstruktionskurs.



imorgon kommer ett inlägg med recept! håll utkik.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilket fantastiskt fint kort på dig hjärtat <3

2011-02-22 @ 22:00:38
Postat av: niwatorii

thank joooo sistaaaR! <3

2011-02-23 @ 16:06:07
Postat av: Ida

Håller meeeeed.

2011-03-02 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0