Säger godnatt.

Har precis tagit en varm, varmare, varmast, het dusch. ush ush för det kalla vädret!! Försov mig imorse när jag skulle till jobbet! Jag hade ställt klockan på 04.35.. skulle tagit en buss 05.07 MEN! gissa när jag vaknade? klockan 6!! då ringde Chakis väckarklocka... Gissa om jag blev sur!? Skyndade mig som en galning och var klar på 10 minuter.. Hann med bussen som gick 06.14, himla tur. Även om det var störigt att jag försov mig så kan jag lugnt säga att det var skönt att sova 1½ timme längre. Har tränat ikväll också, men  jag var så trött så jag vet inte om det varnågon större mening, var mest yr när jag stod där och försökte ta mig igenom passet! aja så kan det vara ibland. Nu ska jag läsa Elle, dricka te och sen blir det godnatt. Tänker inte göra samma misstag imorgon bitti också.



sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har två väckarklockor. Mobilen plus en liten som står en bit från sängen. Fungerar utomordentligt bra ;-)

2011-02-23 @ 21:16:55
Postat av: niwatorii

smart idé!

2011-02-23 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0