Brev till farmor.

Hej, Jag har under en kortare tid knåpat ihop en liten present till kära farmor. Farmor bor i Eskilstuna och jag träffar henne ganska så sällan. Alldeles för sällan om jag ska vara helt ärlig. Därför fixade jag denna lilla present för att visa att jag saknar henne. Jag hoppas att hon blir glad.

Paketet innehåller en grön schaf. Grön är farmors älsklingsfärg, så jag är nästan säker på att den blir perfekt! Paketet innehåller dessutom en liten knyt-guide som jag gjort där hon kan se hur hon ska knyta den snyggt runt halsen. Hon vet såklart redan hur hon ska göra men jag tänkte att det var en kul grej ändå.



puss


Kommentarer
Postat av: Det blir hon säkert. Kul ide

2011-07-18 @ 11:55:36
Postat av: mami

Det blir hon säkert Kul ide

2011-07-18 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0