Isunda. grå.

Vi hann till IKEA, kollade på alla olika Karlstads soffor, och fastnade för en. Eller egentligen 2, men den ena var lite mer speciell än den andra.


Den här tycker jag var mycket läcker, det är en 3-sitsig soffa med två kuddar.

den här kollade jag på också, (tyget ser ganska tråkigt ut, men det är lite mer levande i verkligheten) samma storlek, samma soffa faktiskt, bara annat tyg. Men den ljusa är ändå snäppet vassare.

tror att den ljusa kommer bli mycket snygg hos mig. Jag tycker egentligen att mörkare färger är lite mer jag, men den här gången känns det rätt med det ljusa tyget. Den är väldigt 50-tal och det är lite det temat jag vill ha hemma. :)

Ps. en sak som jag tycker är super är också att den ljusa kostar 1000:- mindre än den mörka modellen! :D Kan inte bli bättre. Soffan är fortfarande dyr, men jag vill ha en soffa och jag tror inte jag kommer hitta någon som är så mycket snyggare än den här.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: mami

Den ljusa är absolut finast och den är så fin hemma hor dig nu

2011-07-18 @ 12:08:43
Postat av: elena

är den skön att sitta i?? Funderar på att köpa den :))

2011-08-20 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0