Seghet, reception och gifflar.

Hej! Nu skriver sega millan på sin blogg igen. Jag tycker om att blogga och jag har nästan bra idéer varje dag, men sen får jag ändå inte tummen ur ändå tyvärr. Måste bli bättre.

Sitter i varje fall på jobbet nu, i receptionen och det är nog bland de segaste timarna jag varit med om här i receptionen tror jag. Slutar om 1h och 15 min.

Tänkte visa er några bilder från gårdagen då jag och mamma bakade gifflar. De blev supergoda. Riktigt saftiga och smarriga.. Kokos/apelsin-smak i några och kardemummasmak i några.



Och så var det med det! 
Ikväll blir det Latin jam med Ida. :)

Kommentarer
Postat av: i

Latim jam låter så fult, haha. Saknar afron. Beehu.

2011-06-20 @ 18:52:57
Postat av: Niwatorii

I knowwww.. :O haha

2011-06-22 @ 16:05:19
Postat av: mami

Kul att baka med dig De blev smarriga

2011-07-18 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0