En stor och deppig Ros-sockerkaka

Så tom, orkar jag städa sju timmar imorgon? Koka 50 liter kaffe? Göra sallad till 50 personer? Städa alla smutsiga toaletter? Städa äckelrökbåset? springa ut och torka råkaffetoaletten? Städa kontoren på lagret? Städa köket två gånger?

Nej men jag gör det ändå.

Va ser jag fram emot imorgon då?

Lyssna på mixmegapol från 6-8, medans jag städar köket helt själv, ganska mysigt faktiskt. att jag fixat god frukost! Att jag bara ska vara där 8h och inte 9h som vanligt folk arbetar. Att jag ska åka till Lund med världens finaste mami och gå på SYKURSEN! som jag saknat den sen förra veckan.

Vad ser du fram emot när det gäller morgondagen?

Hejdå nu ska jag baka en stor sockerkaka, som kanske just du blir bjuden på när den är klar.



ps. ida blonderade min utväxt idag, så fint blev det och jag känner mig fräsch igen :) ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mysigt som helst att gå på kurs med dig min söta gulliga

2011-03-31 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0