Päronyoghurt, oh my god.

Hej! Idag är det söndag, what a lazy day eller nåt. Hade en crazy-party-night med Emelie igår.. Visar givetvis bilder senare när jag är hemma igen. Är nämligen hos Marcus och Ida för att se efter Fritz. Han ligger just nu och snoosar lite försiktigt i vardagsrummet. Väntar ivrigt på att matte och husse ska komma hem igen tror jag hihi. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, sov hos Chaki i natt och vaknade med en otrolig huvudvärk, efter det spatserade jag hit och har nu umgåtts med Fritz ett tag. Men han är bara så himla trött och slö, jag tror att han tycker jag är ganska trist. Får ta och busa lite med honom nu.. Förövrigt så käkade jag upp M&Is otroligt goda vanilj-och päronyoghurt nyss. Bokstavligt talat så åt jag upp allt! Hoppas de inte misstycker. haha. Helt underbart god, tillsammans med god söt müsli of course.




Förövrigt så är det morsdag idag, och jag har inte gett mamma en mors-dag-telefon-puss än, glömde bort det när jag ringde. Får göra det senare, eller överraska med en blomma eller nåt annat fint. Vi får se.

Nu ska jag chilla vidare, vi hörs senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0