Would you please bay me a new dress?

Jag och mitt stora behov av shopping har hittat två väldigt fina, men aningens annorlunda klänningar på Asos hemsida! Vill ha, men är inte så glad för nätshoppnig. Dessutom måste jag ge mig någon gång. ;)

Men ni måste väl ändå hålla med mig om att det är tjusiga? Tänk myspicknick i Wilsonpark i sommar ;)



Ikväll blir det fördelsedagsmiddag för mamma på Oasen och då funderar jag på om jag ska ha svart långklänning (en ny som jag köpte på Bikbok för några dagar sedan, eller om jag ska ha svarta långbyxor med någon snygg topp.. Hmm, har funderat på det här sedan jag vaknade imorse och har fortfarande inte bestämt mig... Kommer vela in i det sista och säkert komma försent till restaurangbesöket.

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag, poss poss


Kommentarer
Postat av: Ida

Den blå o_O

2011-05-26 @ 18:19:16
Postat av: niwatorii

i kneuwuuu.. :O

2011-05-26 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0