Konsten att långsamt köra ut sig själv

Helluu! Har hållit igång hela dagen! Vaknade 04.45, hoppa upp ur sängen, Inget Snack Om Saken Inte! Var framme vid jobbet strax efter 5.30 sen började jag och Madde jobba vid 6.. Har städat som en dåre (kan man lugnt säga) där i 6 timmar, sen åt jag och mamma lunch tillsammans. När jag väl kom hem var jag fast besluten att att 1 dammsuga, vilket jag gjorde fort som attan. Var nämligen rädd att jag skulle ångra mig. 2 våttorka alla golven + städa hela badrummet! Gjort på 30 min det med. Sen var jag lite tveksam över min 3de sak på listan och det var att måla alla elementen. Jag har fyra stycken och jag målade två. Så det var ju änå rätt duktigt får jag säga. Så lite avkryssningar blev det allt på listan! :D Nu är jag ganska så trött, men jag tänkte ändå träna lite idag. Blir runt 18tiden för då ska mamma också träna.

Vill bara säga till min kära systeryster att jag inte har sytt om skjortan i förra inlägget, utan jag har bara knutit den på lite olika sätt! :)

Här får ni iallafall en bild på mitt vackra vardagsrum som både är nystödat och har fått tillökat en detalj i form av ett soffbord. Gillar det!



på bilden ser man inte vilken färg bordet har, men det är svart och jag ska lägga upp en bild senare och visa hur det ser ut på närmare håll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, men det var himla fint ändå :-) Fint soffbord, det får jag se nästa gång. Puss!

2011-09-14 @ 19:30:22
Postat av: Veronica

Från Veronica

2011-09-14 @ 19:30:53
Postat av: Ida

Fint och flitigt (men hoppas du hinner andas mellan varven ;))! Hoppas vi ses snart!

2011-09-16 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0