Nyklippt och fräsch!

Hej! Efter första rundan på jobbet idag klippte jag håret på Saks. Det blev jättefint och känns väldigt fräscht. Hon klippte nog av ca 3-4cm så det blev en bit. Men det är inget som märks. Jag upplever i alla fall inte håret som kortare, vilket är himla bra!

Var och åt lunch med mamma och Eric innan. Super mysigt, nu ska jag och mamma gå till Kafferepet och dricka lite kaffe, sen ska jag tillbaka till jobbet och sitta i receptionen i två timmar.

Tänkte dela med mig av två bilder på mitt hår. Kan inte låta bli att tycka att jag och syrris är sjuuuukt lika varandra!


skrivs senare!

Kommentarer
Postat av: Syrris

<3 <3 <3

2011-09-09 @ 08:17:56
Postat av: niwatorii

<3333

2011-09-09 @ 21:59:08
Postat av: mami

Jättefint blev håret!!

2011-09-25 @ 03:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0